نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کوریره : کیزا احساس می کند در قلب پروژه ی یوونتوس قرار ندارد

کوریره : کیزا احساس می کند در قلب پروژه ی یوونتوس قرار ندارد

گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که لیورپول و نیوکاسل یونایتد از جمله باشگاه‌هایی هستند که به فدریکو کیزا، ستاره یوونتوس علاقه‌مند هستند

 

با توجه به نسخه چاپی روز جمعه Il Corriere dello Sport (صفحه 16) ، ملی پوش ایتالیایی احساس نمی کند که در مرکز پروژه در استادیوم آلیانز قرار دارد، بنابراین او پیشنهاداتی را که از باشگاه های دیگر در تابستان ارائه می شود، بررسی خواهد کرد.

 

«» گاتزتا تایید کرد که کیزا ممکن است یوونتوس را ترک کند، بنابراین بیانکونری قبلا با نیکولو زانیولو و ایجنت ویلفرد نیونتو ملاقات کرده است.

 

هر دو روزنامه ادعا می‌کنند که لیورپول وینگر سابق فیورنتینا زیر نظر دارد، اما طبق گزارش Il Corriere dello Sport، نیوکاسل و بایرن مونیخ نیز علاقه‌مند هستند و بایرنی ها یکی از جدی ترین مشتریان این بازیکن ایتالیایی هستند.

 

این روزنامه ادعا می کند که قیمت درخواستی یوونتوس در محدوده 35 میلیون یورو است در حالی که طبق گفته گاتزتا، بیانکونری به پیشنهادات 40 تا 45 میلیون یورو گوش خواهد داد.

 

کیزا در این فصل از مصدومیت زانو بازگشت و در 33 بازی 4 گل به ثمر رساند. قرارداد او در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می رسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: